Dag 16-17: Miami Beach - Atlanta - Amsterdam

2 juli 2019 - Losser, Nederland

We zijn weer thuis!

Maandagochtend hebben we eindelijk kunnen genieten van de zon in Miami. Voordat ons vliegtuig vertrok konden we nog een paar uur aan het zwembad liggen.

Nadat we de huurauto hadden ingeleverd, begon onze vliegreis van 12 uur naar Amsterdam, via Atlanta.

Na een lange, vermoeiende rit werden we daar opgepikt door Bart en Anne!

Nog een aantal zaken die ons zijn opgevallen deze vakantie:

* De hotels en de kamers waren erg schoon en ruim. Amerikanen zijn sowieso netter dan Nederlanders, er is geen rotzooi of hondepoep op straat

* Amerikanen hebben een andere rijstijl dan Europeanen! Ze zijn beleefd en rustig in het verkeer en hebben geen haast. Je mag op de autobaan links en rechts inhalen, dus dat was wel even wennen

* Alles is groot: straten zijn breed, auto's zijn groot, grote supermarkten, grote verpakkingen, etc

* Amerikanen zijn over het algemeen erg beleefd en relaxen.Wij hebben (bijna) geen gehaaste of gestresste mensen gezien

Kortom: wij hebben een geslaagde, gezellige, fantastische vakantie gehad!!