Dag 2: New York

18 juni 2019 - New York City, Verenigde Staten

Vanochtend waren we op tijd wakker...last van een jetlag! 😳

We hebben ontbeten bij "Ellen's Stardust": een restaurant waar jonge, talentvolle artiesten de kans krijgen om in de spotlights te treden. Het ontbijt was goed, de sfeer was fantastisch!!!

Daarna op weg gegaan met de metro (oud, het gevoel dat ie ieder moment kapot gaat) naar Carlo's Bakery in Hoboken. Deze bakker is wereldberoemd op TLC en maakt de lekkerste gebakjes en (mierzoete) taarten.

'S Middags een fietstocht gemaakt door Central Park, onder begeleiding van een gids. Lekker ontspannend! Veel plekken gezien waar films en series zijn opgenomen (Home Alone, Ghostbusters, Gossip Girl). Bovendien weten we nu waar alle bekende Hollywood sterren wonen en hoe duur hun appartement is (minimaal 25 miljoen dollar).

Hierna geshopt op 5th Avenue, een zeer dure winkelstraat (Prada, Gucci, Hennez & Maurits).

Kortom: we hebben een lange, vermoeide maar fantastisch leuke dag gehad!